Thursday, June 7, 2012

Bir Ceninin Hikayesi - 1

öyle güzel yazıyorsunuz ki; okudukça dağıldım
öyle güzel söylüyorsunuz ki; dinledikçe sağırlaştım
öyle güzel oyunuyorsunuz ki; figüranlık rüyalarım
öyle güzel konuşuyorsunuz ki; sustum bir daha konuşamadım
öyle güzel biliyorsunsiz ki; zifir cahil kaldım

bir tutam kopardım kendimden
ilgi yalvardım hiçliğinize,
elimde tutam kendim ile,
toz ol dedi
toz oldum solursınız da beni...
namert bir hıçkırık olurum içinizde
korkuyla da olsa atarsınız,
ufak bir mana olabilirdim belki de

bir defol dedim kendime o zaman

o kadar doludurmuşsunuz ki
izbelerde bile yer bulamadım
o kadar doluymuşsunuz ki
kusurlu sandığım kursağınıza sığamadım
o kadar sarılmışsınız ki hayal iletine
rahimlerinizde tutunamadım
kürtaj doğdum
foseptikte boğuldum.

bir demet yaptım kendimden
daha çok vermeliydim.

ilgi yavardım hepliğinizden
sevgi dilendim
olmayışları kurban ettiğiniz ritüellerinizde
beni kesmeniz için önceliğimi istedim
bir yerimdeki kanım dursun
her yerimde ki kanım dursun
bozulsun rüya

kelimesizlik kifayetsizlik şahadetim.

durdurduğunuz her yara
günahlarınızı yüklenmem için
cennetinizde atacağınız adımların kanıtı olsada en sona

isterikleri sevmeyiz biz
isteksizleri kesmeliyiz

No comments:

Post a Comment